Even brighter days exists


image77



För att resumera de två veckorna som har förflutit med ett ord så är "kaos" ett väldigt bra val. Tänker inte gå in på mer än att allting har varit mer eller mindre upp-och-ner-vänt. Som tur är så har saker börjar rätta till sig nu i slutet på den här veckan och jag har kunnat tänka på annat än bara problem med folk och annat. Känns som att allting kommer att bli som vanligt nu, vilket jag är mycket tacksam för.
Finns nog inget värre än att ha något i skallen som är så jobbigt att det ger dig smärta i bröstkorgen och sug i magen, ännu värre när man börjar spekulera i det och utvecklar idéer som man inte har något som helst underlag för. Jag är ju en sådan person och på jobb får man alltid mycket tid över att tänka på så det blev ju en hel del av det i måndags. Känns skönt att slippa sådant nu, eller hoppas att det inte blir mer konstigheter i alla fall.

Igår kväll när allt det jobbiga definitivt kändes som dåtid så drog jag med några polare på bio, såg skräckfilmen "28 weeks later". Faktiskt jävligt bra, ryckte till vid några tillfällen och det är inte många skräckfilmer som får mig att reagera alls. Tydligen är det en uppföljare på en film som heter "28 days later" som jag då inte har sett. Ska skaffa den och hoppas på att den är lika bra.
På vägen hem från bussen kände jag verkligen att hösten närmar sig mer och mer. Härligt på sätt och vis eftersom hösten är en så mysig årstid men inget klår ju sommaren som sagt, även om den som har gått inte var något höjdare direkt. Det är även årstiden som är perfekt för sköna kvällspromenader, alltid skönt att komma ut och rensa huvudet på lite tankar som trycker. Man väljer ut en riktigt lång runda och iPoden är självklart ett måste. Man tänker så mycket bättre när man är ute och rör sig i den friska luften och med bra musik i öronen. Det var faktiskt precis vad jag gjorde i förrgår (bilden ovan), hur skönt som helst.

Har varit ledig idag så man kan lugnt säga att jag sov bort i princip hela dagen. Känner ändå att jag är trött igen och måste sova.

Ha det nice ! Kisses !

Kommentarer
Postat av: pelle

Mah, 28 veckor senare var pissbra :D vi måste ha filmkväll snart igen o se ettan också. Wiie. Ja, älska hösten o promenader med ipoden. Synd man tappade sin egen på bussen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback