Onödiga blogginlägg ftw !

image83
 


Klockan är mycket och jag borde egentligen ligga i sängen nu med tanke på att jag ska gå upp sex imorgon igen och ta mig till det nya stället jag jobbar på nu. Har varit där en dag och trivs redan, uppgifterna är hur softa som helst och miljön är skön. Stället har till och med en anställd som gör frukost och diskar åt en, bättre än så här kan det nog inte bli utan någon högskoleutbildning antar jag.
Hoppas på att få stanna där ett tag nu eftersom det är så bra där och för att det ligger i bra anslutning för mig att ta mig hem.

När jag kom hem blev det en lugn kväll hos Andy med några polare, alltid skönt att avsluta dagen så. Fika och en massa skitsnack är helt klart underskattat. Tråkigt nog ser helgen ut att bli åt det lugna hållet. Kanske är vad jag behöver med tanke på hur de senaste fredagarna har blivit, vem vet. Dock känner jag för att göra något som inte innefattar sprit och redlöst drickande, har svårt att hålla igen när jag väl kommer igång har jag märkt (i alla fall just nu). Ska nog dunka mitt huvud i kudden nu och tänka ut det ultimata spritfria helgnöjet, or something like that.
 
Ha det nice ! Kisses !

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Du är sämst på att uppdatera:P jag ville ju läsa:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback