I found you!


image86

Till alla evetuella lodisar som kände sig utpekade i mitt förra inlägg eller något åt det hållet. Kom hem från jobb idag och fick bara för mig att känna efter i mobilfickan på min trechcoat. Vad ligger där om inte min iPod! Blev riktigt glad att jag hittade den igen, aldrig roligt när ens saker är borta liksom. Så jag hade alltså fel, det var ingen lodis som hade stulit den. Jag vet inte varför det alltid är så men när något försvinner så tolkar man det oftast som att någon har stulit det. Antagligen är det så att man för stolt för att kunna erkänna att man har varit slarvig eller något i den stilen. Jag gör i alla fall nästan alltid så utan att tänka på det.
Ska dock ändå köpa en Touch nästa vecka tror jag, den verkar riktigt nice och det som är nice måste jag ha. Så det så!

Måste även köpa biljetter till Crashdiet på The Tivoli 9/11. Kanske ingen risk att det blir slutsålt inom den närmaste tiden men det känns ändå bra att ha det gjort. Känner på mig att den konserten kommer att bli riktigt grym och självklart måste jag vara där då. En cool T-shirt har jag redan köpt i alla fall (bilden nedan), ett måste liksom. Får den den 1 november, precis i god tid innan själva konserten.



image87


Ha det nice alla ! Kisses !

Kommentarer
Postat av: Pelle

asså, hitta min ipod till maj? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback