hope we'll make it


image82


Längesen jag uppdaterade och folk har gnällt för att jag är seg med skrivandet så får passa på att skriva nu när jag har tid.
I stora drag har de senaste veckorna varit riktigt jobbiga utan några positiva inslag alls förutom fredagarna då, både Sossa och Amelie har ju fyllt 18 så deras födelsedagsfiranden har ju varit kanon. Men jag måste erkänna att jag kanske borde ha hållit igen med spriten båda gångerna för sluten på kvällarna har ju inte varit så härliga måste jag erkänna. Ska tänka på det när det är dags att fira Elle den 26, ska bli fett roligt som aldrig förr. Champagnen ska flöda och allting ska bara vara bra.

För övrigt är det mesta segt nu, körkortet känns som om det aldrig kommer att bli klart och inte nog med det så har chefen fått en idé om att skicka mig på någon "utbildning" så att jag kan jobba för något elproduktsföretag. Känner mig i och för sig ganska smickrad eftersom jag vet att många av dem jag jobbat med tidigare inte riktigt klarar av att ta instruktioner, sen gör detta även att jag slipper ta bussen till Klippan.

Har även hunnit umgås en del med min nya softa tjejpolare Sofie. Så skönt att ha någon att snacka med och vara med när saker runt omkring inte riktigt är som dem ska. Detta gäller även alla mina andra vänner också, så härligt att ni finns.

Har börjat fundera igen på att börja försöka förstå mig på photoshop, höll ju på lite med det i våras men tröttnade ganska snabbt dock. Har en del idéer på fina bilder som jag ska göra om så det är ju all idé nu då.

Ha det nice alla ! Kisses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback