Hide and seek

image84


Idag har min stackars lilla iPod Nano av någon konstig anledning försvunnit utan något som helst spår. Duktig som jag är så har jag letat efter den överallt men den verkar vara helt försvunnen, misstänker nästan att någon lodis på körskolan stulit den eftersom det är störst möjlighet att jag råkat lägga den där och sen glömt den.
Förutom denna lite mindre roliga incident så har dagen faktiskt varit jävligt bra.
Har pluggat teori på körskolan med Emelie och Danne största delen av dagen, alltid trevligt. Emelie kanske är lite för yr ibland men det är ju därför man tycker om henne, vårt eget lilla Prozac-barn.

image85


Just nu funderar jag riktigt mycket på att skaffa den nya iPod Touch (bilden ovan), verkar vara en nice grej. Särskilt nu eftersom min älskade Nano blivit stulen eller något liknande.
Lär inte bli den här veckan eftersom det bara är jobb som gäller men nästa fredag har jag tagit ledigt. Lönen rullar in dagen innan så pengarna kommer nog tyvärr flyga värre än vanligt, svårt läge för en kille som inte riktigt kan vara ekonomisk men jag gör så gott jag kan. Blir nog ett nyårslöfte från min sida att börja spara mer, får se hur länge det håller.

Ha det nice alla ! Kissääs !

Kommentarer
Postat av: stephanie

bara för att du är rik och har råd att spendera pengar på allt möjligt;) Till och med en trenchcoat från Tiger;) Vad sägs om en shoppingrunda med mig och du betalar?;) Haha! Nu förväntar jag mig en blogg imorgon med:)

Postat av: RaXha

Lycka till med körkortet! Det där med ekonomi är bara onödigt struntsnack, vafan har man penagr så kan man väll lika bra använda dom ;)

2007-10-16 @ 10:37:47
Postat av: Pelle

hahaha, good luck, du, spara pengar? ja, visst, köss maj!

2007-10-16 @ 18:26:18
URL: http://syndigtbra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback