Remarkable shit!

image98


Inne på tredje dagen av ledighet nu och det ser ut att hålla hela veckan. Förutom att jag inte tjänar några pengar på det så måste jag säga att det verkligen är skönt, det har sina fördelar med att vara timanställd.

Fördriver dagarna med att bland annat kolla på den nya serien Gossip Girl som verkligen är jättebra. Kan jämföras med OC på sätt och vis. Typisk amerikansk dramaserie med otrohetsaffärer, konflikter och kärlek. Kort sagt, I like it as hell!! Den typen av story och en serie vinner min uppmärksamhet. Har sett dem två första avsnitten och jag är redan fast. Helt klart sevärda grejer!



Kommentarer
Postat av: amelie

men ååh, jag tycker inte om dig längre ! jag vill också se gossip girl :O blake lively (L)

Postat av: Stephanie

Och vem fick du de tipset av då?;) (A) erkänn de är skitbra:D

2007-11-16 @ 19:06:07
URL: http://stephaniieee.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback