Sega tisdagen avklarad



image35

En kopp av det där hade verkligen inte suttit fel innan idag, så seg som jag var men tråkigt nog hade jag ingen tid över för att gå och handla. Annars är cappuccino en riktigt livräddare när dagen är segare än segast.
Vad kan man då säga om denna tisdag? Jo just det, den har såklart varit seg men samtidigt ovanligt bra.

Började morgonen med att vakna för sent, såklart, men kung som jag är så hann jag ändå med bussen precis som jag skulle, trotts att jag flummade runt precis som vanligt, och var i skolan i god tid. Men då kommer vi till dilemma nummer två, jag hade ingen koll på vart vi skulle ha näringsläralektionen så jag väntade såklart på fel ställe. Efter tjugo minuter undrade jag varfan kärringen och resten tog vägen så jag gick och satte mig i mediateket och tänkte vara duktig nu när lektionen ändå var inställd, trodde jag i alla fall. Efter en stund dyker två typer från klassen upp och jag får veta att vi hade redovisningar i en annan sal, mailade min lärare och berättade men hon sa att det var jag som hade missat info (hon är så jävla torr och tråkig !!). Men å andra sidan blev jag helt klar med min redovisning plus att jag blev halvt klar med en redovisning i ett annat ämne så jag lämnade mediateket jävligt nöjd.
Sen blev allting segt genom resten av dagen, fyfan för att gå till fem säger jag bara. Tur att man får lite kompensation imorgon i form av en nästan helt ledig dag. Ska bara in och fixa lite smågrejer, hämta ut min balbiljett, köpa kostym till studenten om jag orkar osv, men sen gör jag precis vad jag vill resten av dagen. Härligt som fan ska ni veta!

Ha det bra alla ! Kisses on the girl !

Kommentarer
Postat av: Katia

Mmmmm, fast en kopp kaffe låter godare!! ;) //Katia

2007-05-10 @ 21:08:27
Postat av: Louise

Förstår om du kanske inte vill kalla Justin het, men ja antar att du vill vara han lika mycket som vi tjejer vill vara modellerna. Fina sommriga bilder du har på din blogg! Kram Louise


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback