It's almost over..



image37


Usch, har försökt plugga men det går inte speciellt bra. Rummet är fan som en jävla bastu idag så man kan inte koncentrera sig och allt är allmänt segt, BAH ORKA !! Tur att man bara har ungefär två veckor kvar, sen tar jag STUDENTEN !!
För övrigt är allting bra, hade en lektion idag och det var ett prov som tog mig högst 5 min att göra och jag vet att jag har alla rätt så så långt är allt bra.
 
Utnyttjade all den lediga tiden till att köpa en iPod-strumpa till min iPod för att undvika repor (och ja den är ROSA haha xD) plus att det blev en runda i solariet. Snart student ju och då måste man vara grillad ;).
Efter solariet tog jag mig ner till Knutan där jag träffade Sara H, Balla och Ellepellepelllz. Jag och Balla passade på att hänga med Elle hem och mobba hennes kattungar lite. Katungar är alltid så sega, bland annat satt den ena och stirrade på min mobil när jag spelade musik på den som om han var helt paralyserad, haha xD.

Vid fem tog jag och Balla bussen till Ekeby, vi fick vänta ute några minuter i det varma sliskiga jävla vädret innan bussen kom. Till vår stora glädje hade denna bussen något som kallas AC så det blev en skön tur hem, tyvärr fick man gå ut i det varma vädret en kvart senare men då var man lite mer avkyld i alla fall ^^.
När jag kom märkte jag att det var ännu varmare inomhus än ute så jag slog upp mina fönster på vid gavel och har dem fortfarande öppna men fortfarande är han svinigt varmt, PALLA !!
 
Nationella prov i tyska steg 4 imorgon och sen ska man hem och fortsätta pluggandet i ännu värre takt än innan, hur ska man överleva?
Det är en jävla tur att helgen har varit soft i alla fall. I fredags hade Johnna fest som flippade rätt mycket. Folk låg och bölade överallt och fula flummiga esteter sprang runt överallt och Johnna själv låg däckad med någon skumm jävel i sin lillasysters rum. Det som dock tog priset den kvällen var när Lotti kommer och säger att någon av hennes *trevliga* kompisar påstår att jag snackat skit om hans polare och därför skulle någon nita mig med gnogjärn. Jag bara "Jaha ? visste inte ens att de hade varit här men okej ?" haha ^^. Dock ångrade de sig och jag slapp hamna i bråk den kvällen också.

Jag har seriöst en skumm förmåga att få folk (killar) att känna sig hotade eller förolämpade bara jag entrar rummet. Senast idag fick jag även veta att en tjejkompis ex hatar mig hur det nu går ihop eftersom jag varken har sett eller träffat människan. Känns som om jag inte är så lång bit ifrån att vara mänsklighetens största hot när man hör sånt.

Nu ska jag lägga upp planering för mitt pluggande inför det närmaste dagarna, känns som jag har 5000 uppgifter som ska vara klara tills på fredag. Betygen sätts ju på måndag så det gäller att bli klar. Som om det inte var nog har jag ett matteprob på fredag också, jippi liksom. Men jag fixar väl detta också precis som allt annat, man är ju inte kung för inget ;).

Pussar från killarnas största hatobjekt och flickornas älskling ! ;D 

Kommentarer
Postat av: Karoline

Naw, stackars Fredde. Det kan inte vara lätt att skapa så mycket avundsjuka genom att vara så perfekt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback