Äntligen fri !



image22



Äntligen är allting klart. Sista läxan gjorde jag i förrgår och nu är även alla lektioner slut. Nu väntar en vecka full med bara festande och roliga saker. Detta är ju vad jag har längtat efter och tjatat om hur många månader som helst på bloggen och nu när är den tiden äntligen här.

Samtidigt som jag är väldigt glad så kan jag inte undgå att det känns overkligt. Studenten har varit så avlägsen hela tiden och nu när den väl är här så kan man inte riktigt greppa det. Jag ska verkligen sluta skolan och bli fri att göra precis vad jag vill. Det känns som att jag har bestämt mig för att jobba ett år nu, även om jag blir antagen till högskola.

Om jag får ett bra jobb dett vill säga. Känner seriöst inte för en sommar på DHL i Klippan och hoppas djupt och innerligt på att Jack&Jones på Väla ska ge mig tjänsten där. Jag är ju verkligen gjord för jobbet i en sådan butik kan man ju lugnt säga. Funderar på att åka dit någon gång inom det närmaste och kolla hur det ligger till, kanske kan pressa lite extra då också.

Dock så känner jag inte för att tänka på sånt just nu. Ska på studentbalen på Sofiero imorgon och det ska bli sjukt roligt. Fracken är fixad och jag funderar på om jag ska hänga med limon som några i min klass har bokat, jävligt lockande! Dock har jag fått två bordsdamer som inte är det vackraste precis, vilket jag är jävligt besviken över. Det känns som om jag kommer att sitta och hålla käften hela kvällen för jag orkar seriöst inte sitta och snacka med två fjantar. Får mingla runt och hitta någon snygging att umgås med istället. Det är ju bal och då ska allt se bra ut, även sällskapet och resten kan dra någon annanstans.

Efter själva bjudningen och den klassiska dansen ska vi fortsätta festandet på The Tivoli inne i stan, var annars liksom. Så glad att jag inte ska festa där på min student också för man blir seriöst trött på det stället. Majoriteten av folket som brukar vara där är skumma flummare och liknade och sådant orkar jag inte med. Imorgon kommer det ju vara mer blandat vilket är tur.
Hoppas på en rolig kväll och att det blir en kväll som man sent kommer att glömma!!

Ha en bra studentbalstorsdag  ! ^^ Kisses for my bitches !

Kommentarer
Postat av: Pelle

Men orka klaga på deras utseende Fredrik.

2007-06-01 @ 00:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback