100% tristess


image41


Hur död kan en helg vara på en skala? Jag vet för just nu är allting bara så jävla grått och tråkigt. Har varit runt lite överallt med päronen i förmiddags (jippi) och som ni kan förstå så var ju inte det världens roligaste grej precis. Sen kom jag hem, käkade och sen drog jag till Jonne och hängde med honom och Andy. Alltid kul att vara med polare men önskar att man hade haft något riktigt att göra istället för att bara sitta hemma hos Jonne och spela Xbox 360. Har i och för sig aldrig provat 360 så det var skoj plus att Jonne och Andy alltid är softa att vara med men det hade varit kul med en riktigt stor fest med ordentligt med sprit istället, hade kunnat behöva det just nu.

Jag trodde ju att helgen skulle bli mer händelserik. Började med en soft födelsedagsfest hos Balla, som fyllt 18, igår. Tack så mycket för en trevlig kväll och allt det där Balla ^^. Sen kom denna gråa och tråkiga lördag som inte innehåller något kul alls.
Vet inte var folk håller hus och min baby är med sin kusin i Småland så henne kan man inte heller vara med, segt som fan (!!!).

Morgondagen ser ju inte speciellt mycket bättre ut heller eftersom jag är fullt medveten om att jag måste plugga färdigt de sista av mina 5000 uppgifter så att alla betyg blir som de ska.

Tänk, efter måndag är jag fri att göra vad jag vill eftersom alla betyg är satta och inget nytt kan tillkomma. Ska bli riktigt kul att gå på skolbalen på torsdag också, bara jag inte hamnar bredvid någon råful tjej för då spyr jag nog och kastar ut henne. Så håll tummarna för att jag hamnar bredvid någon het ;).

Ha det bra alla ! Kisses for my bitches !

Kommentarer
Postat av: RaXha

haha, ja bara kasta ut den fule jävlen xD

2007-05-27 @ 18:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback