Sommar, sol & Fredde



image47



Sommaren är här på riktigt nu och det känns riktigt skönt, tog mitt första dopp i havet i söndags. Vet att det kanske är lite sen men bättre sent än aldrig. Verkar som att det inte blir något jobb förrän nästa vecka heller, i alla fall om man ska tro min chef. Grymt härligt faktiskt om jag får en helt ledig vecka nu i början. Är faktiskt inte så sugen att jobba när det soligt och varmt ändå.

Igår, måndag, var man med polarna hela dagen på stranden. Riktigt skönt var det fast att jag brände mig som fan på ryggen. Fast det känns nästan bara bra för det är ingen riktig sommar utan att man bränner sig i början ^^. Vid fyra drog vi hem så att vi skulle hinna duscha och sånt innan  filmkvällen hos Jonna.

Vid sju tog vi bussen in igen och som vanligt var jag sen på det så jag fick springa som ett as. Väl hemma hos Jonna såg vi filmerna "Hata Göteborg" och "Grandmas boy". Hata Gbg har jag sett innan och är helt klart en sådan film som man egentligen bara kan se en gång medans Grandmas boy var sjukt rolig. Hann inte se slutet på den men det vi såg var jätteroligt i alla fall.

Ha det underbart alla där ute, Kisses on my hot girls out there !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback