Nattjobb



image48


Jobbade min första natt på Schenker i Helsingborg i natt. Hittills det bästa jag har fått göra men det är ändå inte riktigt min stil.

Började tio och innan dess hade jag och resten varit hos Sanna och softat med kladdkaka. Som tur var slapp jag åka därifrån överdrivet tidigt eftersom jag fick veta att man kunde gå från Bårslöv till industriområdet. Lotti följde mig dit och efter en stunds virrande över vilket håll jag skulle på så kom vi fram i precis lagom tid.
Klockan tio började jag jobba och höll sen på non-stop till klockan sex förutom en middagsrast på drygt en halvtimme.
Sen när klockan blev kvart i sex var vi klara och jag stack hemåt. Min arbetskollega för kvällen va snäll och körde mig till tvåans busshållplats så att jag inte skulle missa den och sen tog jag bussen hem från Knutpunkten vid fem i sju. Somnade direkt när jag kom hem vid halv åtta och sov sen till halv två.

Jävligt slitigt måste jag säga att det har varit men samtidigt så är ju inte lönen direkt fel. Fast det är inget jag ska hålla på med, jag jobbar veckan ut och sen är det slut med sånt. Kan inte direkt påstå att något inom den är branchen är min typ av arbete, tur att det bara är tillfälligt.
Börjar jobba vid tio ikväll igen men innan dess ska jag hinna vara med polarna ett slag, ska  förmodligen åka till Råå och göra något.

Ha det bra alla, Kisses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback