Just shit


image49



Jobbar natt även denna veckan. Helt okej faktiskt om man bortser från att man allt för ofta sover bort dagarna, det är ju då man vill vara vaken och hitta på något kul. Som tur är så har vädret hitills varit relativt dåligt så man kan inte känna att man har missat några soltimmar eller strandbesök.

Måndagen var ganska lyckad vädermässigt så jag passade på att dra in till stan och ta en fika med Sara J och snacka lite skit. Sen var det igång med arbetet på kvällen igen och lovar att jag inte haft det så stressigt någonsin under hela mitt liv men det gick ändå.

Gårdagen sov jag i princip bort helt och hållet och vaknade inte förrän vid fem. Turligt nog fick jag tag på Balla och fick veta att det var planerat att vi skulle grilla och sådär på gröningen framåt kvällen. Jag grillade ju inget eftersom jag redan hade käkat men att träffa vännerna är ju alltid roligt och så passade jag på att ta en glass i den fina kvällsvädret.
Sen vid nio var jag såklart tvungen att dra eftersom jag skulle jobba. Så skönt att det är sista natten för denna veckan inatt. Sen är det midsommar och festande för hela slanten som gäller. Åker till Småland vid tvåtiden (tror jag) på torsdag och kommer hem någon gång under lördagen.
Ska bli riktigt skönt att komma bort från Skåne även om det bara är för två dagar. Funderar på om man inte skulle ta och boka en resa eller något liknande och bara åka ifrån allt en vecka och släppa vardagsrutinerna för ett slag.

Att bara släppa allt det jobbiga är alltid skönt men aldrig någon riktig utväg. Egentligen är där inget speciellt som tynger mig för tillfället förutom jobbet då xD. Ska söka något annat snart igen för detta vägrar jag ha mer än över sommaren. Att packa burar med packet och köra truck är i och för sig väldigt soft men det är ändå inte min typ av arbete. Pengarna är ju bra eftersom jag jobbar natt men känner man att man inte utvecklas så  känner man ju ingen större lust att forsätta. Helt allvarligt tror jag inte att jag har använt hjärnan så lite som jag gör just nu när jag jobbar.
Aja, sommaren ut ska man nog kunna stå ut med sen får det fan vara nog, då ska jag ha fixat något annat. Eller så går jag kanske på högskola? Vem vet.

Ha det härligt där ute i sommarsverige ! Kisses on my hoes !

Kommentarer
Postat av: Rassta

vill inte va taskig eller så men var fan bor du ? :P Har ju vatt 25+ grader hela veckan! :D

2007-06-20 @ 17:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback