Glad midsommar !

image51


Klockan är halv elva och jag kan inte sova. Farsan väckte mig för två timmar sedan och började vrålade om att min chef hade ringt honom och sagt att det fanns möjlighet till jobb idag, självklart hade idioten tackat jag åt mig också. Så jävla arg jag blev när jag förstod att han verkligen menade allvar, det är ju min ensak om jag ska jobba eller ej och inte hans. Sen att min chef bara kan tro att jag slänger mig iväg när jag knappt sovit något alls är bara korkat. 
Är det så här man kan vänta sig att ha det när man precis har slutat gymnasiet så skiter jag fan i jobbet och börjar på högskolan direkt. Jag menar, vem orkar med att bli runtsparkad mellan olika ställen på det här viset? Inte jag i alla fall för jag är inte typen som låter andra köra med mig hur som helst.
Sen att jag har en farsa som börjar bråka med mig och säga att han ska slänga ut mig (för femtielfte gången) är en annan grej som gör tillvaron så jävla jobbig. Jag förstår inte hur jag kan ha fått alla psycos i min tillvaro, konstigt att man blir trött och gnällig.

Midsommar var i alla fall så gott som helt lyckad. Så jävla skönt det har varit att vara hemifrån och slippa skåne och bara vara med dem man tycker om och har roligt med. Sen att det var typ världens mysigaste stuga gjorde ju saken bara bättre. Helgen bestod av softande med bad, grill och film till största del vilket var jävligt skönt efter en hel vecka av nattjobb. Midsommarafton innehöll ju såklart midsommarmat och hel del supande och fast att jag inte drack så mycket eftersom att jag klantigt nog hade glömt min sprit hemma så var det ändå kul. Dagen efter städade vi hela stugan eftersom det mer eller mindre såg ut som vi haft popcorne-krig där plus att vi dessutom skulle åka hem den dagen. Jag var på G som fan med dammsugaren i högsta hugg som de flesta säkert märkte. Vid fem var allt städat och klart och vi packade oss in i bilen och åkte hem.

Vad har hänt för övrigt då? Jo, min bästa polare Jonne fyllde 18 år igår. Grattis mannen! Vi får ta en krogrunda snart.

Ha det bra alla ! Kisses for the bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback