Just another boring saturday


image67



Ja då sitter man här igen och har obeskrivligt tråkigt, en stund till i alla fall. Ska ut med Danne senare ikväll på en krogrunda som jag hoppas ska bli kul. Vädret idag har varit regnigt och tråkigt men jag hoppas att det ska spricka upp lite framåt kvällen i alla fall. Inte kul att vara i stan när det regnar liksom.

Gårdagen var dock kanon vädermässigt och jag tog mig till körskolan och började på teorin, känns hur skönt som helst nu när man känner att det är på väg åt rätt håll. Är även uppskriven på listan för att få körlärare också så nu är det verkligen på G. Efteråt tog jag mig hem och tryckte ner mig i solstolen ute på altanen. Vädret var ju så himla varmt och skönt så där låg jag och stekte fram till klockan var ungefär halv fem. Har en veckas ledighet kvar nu så jag hoppas att jag får se mer av det sköna sommarvädret, lite fler strandbesök får det ju ändå bli innan jag börjar jobba igen. Sen är det ju festival torsdag-lördag och jag fyller 19 på lördag och då ska såklart solen också skina, om jag får bestämma i alla fall.
kvällen stack jag till Jonne och vi såg filmen "Evan Almighty" (bilden ovan), uppföljaren på "Bruce Almighty". Ni som har sett Bruce vet ju hur otroligt rolig den är så man hade ju såklart höga förväntningar. Blev dock en aning besviken eftersom den inte alls höll samma klass, det var humor men ändå inte lika mycket. Tur att man är lättroad säger jag bara.

Ha det bra alla ! Kisses for the girls !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback