I just want moore



image56



Sega söndagen har passerat utan att nästan märkas alls. Vaknade sent på dagen precis som vanligt när det är söndag. Gjorde dock slag i saken och drog ut med farsan och övningskörde istället för att bara sitta inne. På tiden att jag skaffar körkort faktiskt och man har ju värsta guldläget nu när man inte har något speciellt för sig ändå.
Regnet verkar ha givit med sig för den här gången vilket var jävligt skönt, blåser gör det ju men att slippa bli plaskvåt så fort man går utanför dörren var jävligt skönt. Bilturen ledde ut till mormor och morfar där jag hjälpte dem med bland annat gräsmattan

När jag kom hem var jag fortfarande rastlös så jag ringde Jonne och fick honom att hänga med mig ut. Solen hade nu börjat titta fram ännu mer så solbrillorna fick hänga med ut i det blåsiga men dock ganska soliga vädret. Känns som evigheter sen man kände solens strålar värma så det var skönt att gå en runda. Vi gick upp till affären och jag var sugen på någon bra tidning och självklart är det Moore man ska ha då (bilden ovan), eller jag skulle egentligen ha Stureplan men eftersom vi bor på landet så är den tidningen inte upptäckt här.

Sen drog vi hem till Jonne, krängde godis och bara softade och sen var denna söndagen i princip över. Helgerna känns alltid så korta, och ändå hade jag en extra dag ledigt bara för att jag inte jobbade torsdag natt. Denna veckan ska jag dock jobba dagtid, det är alltid skönt med omväxling för annars tröttnar man så lätt tycker jag.

Nu ska jag fylla min iPod med lite bra låtar innan jag ska sova, ska upp halv fem så jag är redan sent på det.

Have a nice day ! Kisses for the girls !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback