Festival & födelsedag

image68



Första festivaldagen igår och jag var laddad som fan. Dock regnade den bort i princip och den mesta tiden ville jag bara dra hem. Förfesten var kanon och jag kände mig verkligen redo för en festivalnatt men största delen gick vi mest bara runt och letade efter folk och käkade.

Idag är dock vädret MYCKET bättre och det kommer förmodligen fortsätta såhär så nu hoppas jag verkligen inte att något ska förstöra kvällen och inte morgondagen heller för den delen eftersom det är min 19-årsdag. Inget speciellt med 19-årsdagen egentligen men man vill ju ha härligt festväder även då.
Nu ska det festas ordentligt i alla fall för nästa vecka börjar jag jobba igen, jag lider redan kan jag säga.

Skulle egentligen vilja säga något om veckan som har gått också men det går inte eftersom det verkligen inte har hänt någonting. Höjdpunkten på veckan var i princip i onsdags när jag var och köpte mina Ray Ban-solbrillor som jag tänkt att köpa länge. Det blev även ett impulsköp, en skitsnygg Tiger-skjorta som jag också tittat på innan men som jag aldrig egentligen hade tänkt att köpa. Dock blev det så nu och jag är riktigt nöjd kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Aw, var det den skjortan du hade på dig igår? Den var i alla fall skitsnygg! ;D Såg dig typ inte igår efter förfesten, hoppas du hade kul :) såg du joddla? ^^ & GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback