Entertain me !


image65


Som ni ser så har min blogg bytat utséende från det tråkiga svart&vita till en mer stilren version. Självklart är det inta jag själv som har gjort detta utan det är en jättegullig tjej som heter Stephanie. Dock har jag själv fixat de extremt coola bilderna som gör hela designen till vad den är. Men nog snackat om min bloggdesign och tillbaka till mitt liv.

Idag var jag faktiskt och hämtade ut mina körskoleböcker, eftersom jag inte orkade något igår, så nu sätter det igång på riktigt. Har pluggat på första delen nu ikväll och ska göra mitt första datorprov imorgon. Handlar ju ungefär bara om bilens utrustning och sådär, man vet i stort sett allting redan helt enkelt.
Men först på agendan på dagen står såklart STRANDEN. Lär bli fint väder så imorgon drar jag och Lotti dit nomather what, det enda som skulle kunna hindra är regn men det tror jag att vi slipper faktiskt. Men jag har lärt mig nu att man inte ens kan lita på satelitbilder på internet för det var tack vare en sådan jag missade en kanondag på stranden idag. Slutade med att jag låg lite i solen när jag kom hem men det är ju aldrig riktigt samma grej.

Utöver stranden så händer det verkligen ingenting just nu. Partyparty i Visby hela den här veckan men var är jag? Jo jag sitter hemma. Hade jättegärna dragit dit men att dra själv hade varit jävligt dött för att inte tala om mobbat. Om någon är sugen på att ta en trip dit så är det bara att säga till för jag är verkligen öppen för förslag. Om man är ledig i två veckor, som jag är nu, så tycker jag faktiskt att man ska göra mer av dem än att bara dega. Realistisk som jag är så känner jag på mig att inget större kommer hända före Helsingborgsfestivalen men det är ju alltid något. Nästa år är det dock jag som drar på alla härliga sommarveckor runtom, det är ett löfte!

Ha det bra alla ! Kisses for the girls !

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Naaw gulligt skrivet(: De blev fint(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback