Tell me sweet little lies


Tell me sweet little lies

Måndagen är gången och jag är redan trött på denna veckan. Som om det inte var nog så har det nu blivit vinter och kallt på både gott och ont. Detta skulle ju ha kommit i december när det var jul och inte nu när man börjar längta efter sommaren riktigt på allvar. Satt typ hela natten igår och tittade på bilderna från i somras, fan vad mycket kul vi gjorde och hann med ^^. Längtar sjukt mycket tillbaka till att det där bekymmersfria och softa livet som sommaren 2006 hade att erbjuda, det är nästan så att man får ont i magen. Man får trösta sig med att sommaren 2007 kommer att bli dubbelt så bra som 2006, då är man ju fri från skolan och jobbar förhoppningsvis på med något man tycker är någerlunda roligt. När man tittar på de gamla sommarbilderna kan man även se hur mycket vissa har förändrats utseendemässigt på bara ett halvår. Antar att mycket beror på den jobbiga skoltillvaron som pressar jävligt mycket och gör att man kan må sämre än vad man egentligen borde. Sen känns det även som att folk har förändrats en del personlighetsmässigt också vilket emellanåt känns skrämmande när man tänker tillbaka på hur bra allt var från början. Ibland vet man inte riktigt vad man ska tro om vad folk säger. Skönt nog verkar aldrig vänskapsbanden brytas utan allt löser sig i slutändan.

Men nog av allt deppigt och alla sommarminnen, imorgon ska man ju ut och festa och på onsdag är man ledig :). Dock ska vi jobba med projektarbetet på onsdag (som vanligt har min projektgrupp planerat utan mig ) men det ska inte få förstöra min kväll imorgon.
Först har man ju en lång och seg skoldag framför sig som såklart ska avslutas med tyska av alla sega ämnen. Sen har jag bråttom hem och lämna sakerna och så för vid sjutiden ska man till Jonna och förfesta innan man ska till "Tivvan". Lär inte komma hem förrän någon gång på natten så när jag tänker efter så får jag faktiskt se hur det blir med pluggandet dagen efter ^^. Har ju fysikprov också som jag måste fixa, ska nog inte vara allt för svårt.

Försöker komma på något som ska hända till helgen men kommer inte på ett dugg :O. Är så less på dessa mer eller mindre händelselösa helgerna, känns nästan som att världen står still. Är sugen på en riktigt bra fest men de verkar inte existera längre, saker och ting är mer eller mindre B om man säger så ;D. Får hoppas att Rickys filmkväll blir av på lördag i alla fall, kan vara kul att träffa hela gänget, antasta Sanna lite och flumma som vi alltid brukar ^^.
Nu ska jag kolla på det senaste OC-avsnittet och dricka en mugg Oboy innan jag ska däcka i sängen ;).

Ha en nice vecka ! Kisses for the girls !

Kommentarer
Postat av: frida

drick inte för mycke d är inte bra har jag hört ;)

Postat av: Amelie

Whee, vad kul det var igår! :D Usch, projektarbete? Jobbade ni verkligen idag eller var det bara för syns skull? ^^ Nice pic!

2007-01-24 @ 21:58:23
URL: http://mercedescamera.blogg.se
Postat av: Pelle

haha, aww. Jag HATAR dessa händelselösa helgerna.. känns som att man bara sitter o väntar på Lotties artonårsdag... men det ordnar nog sig. Fattar vad du menar med folks personligheter o så.. Have I changed? I hope not.

2007-01-26 @ 10:27:31
Postat av: Sossan

Efter att Lotti har fyllt arton så då jävlar kommer de nog hända grejer ofta ;D Maah, jag vill ha sommar, det har h'änt så jävla mycket på ett halvår. Undrar vad som har hänt sommaren 2007 näör vi börjar 3:an. GAH GE MEJ SOMMAR!

2007-01-27 @ 10:53:47
URL: http://sossan.blogg.se
Postat av: Amelie

Jodå, jag hade också jättekul ^^ Sov du till tre? O.o Jag tvingades minsann upp vid åtta! Ni i trean har det så slappt ;P

2007-01-27 @ 12:19:31
URL: http://mercedescamera.blogg.se
Postat av: Pelle

SEGO! SKRIV!!!

2007-02-01 @ 11:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback