Back to school


Mischa Barton
Börjar bloggen med en bild på den översnygga Mischa Barton. Hon har inget med den att göra men eftersom hon är så fin så tyckte jag att hon passade bra som inledningsbild ;).
Nu är jullovet slut och man är tillbaka i den tråkiga skolmiljön igen. Man kan ju inte påstå att man saknat det efter drygt två veckor av sovmorgonar och sena kvällar menmen nu är man tillbaka i alla fall.
Började inte förrän halv elva idag, eller ja enligt schema i alla fall men sen när jag kom dit så fick jag veta att min lärare var sjuk (som vanligt) och helt plötsligt hade jag en oönskad håla på 80 minuter. Nästa lektion var samhällskunskap och där kollade vi på någon nyårskrönika om de stora händelserna under det gångna året 2006. Fyfan, det är nästan så att man blir mörkrädd. Den lätt löjligaste händelsen under året var den med karikatyrbilderna på proften Mohammad, jag fattar fan inte hur en ful lite gubbe i turban och skägg kan göra folk så arga. I och för sig är ju inte muslimer vilket folk som helst, de är ju rätt kända för att ha konstiga åsikter om det mesta ^^.

Sen fick jag veta att även min sista lektion var inställd så jag kände mig ju väldigt lön som hade gått till skolan. Efter skolan drog jag ner på stan i regnet, tog dock först en omväg till estethuset med Felix men efter en stund skulle han dra till någon skumm kompis så då passade jag på att dra. Nere på knutan träffade jag Nickepicke som skulle köpa en födelsedags present till sin flickvän Amelie så han hängde med mig ut i regnet och ner på K(n)ullagatan. Det tog en jävla tid och vi hann precis med bussen xD. Men man fick ju köpt vad man skulle ha iaf, te shit till mitt rum och Nicke hittade en nice grej till Ame hehe ;). På bussen träffade man Ricky a.k.a. Rilly Runk och Sanna tha babe, bussen var packad som fan så jag fick stå upp hela vägen till Bårslöv men jag hade ju folk att snacka med i alla fall ^^.
Där har ni min tråkiga dag, lovar er att jag hade precis lika tråkigt som ni hade när ni läste om den ;D men där är ju inte mycket att göra åt det, skolan är tyvärr nödvändig för framtiden. Dock berättade farsan i helgen att han förmodligen skulle kunna fixa ett helgjobb till mig inom det närmaste. Det var fan på tiden tycker jag så när det kommer så bara tackar jag och tar emot ^^.

Helgen som gick var väldigt lugn. Fredagen spenderade jag hemma hos my man Jonne, softade och flummade som vanligt. På lördagen softade jag fram till kvällen då jag tog bussen in till stan med tjejerna och Balla da Li, drog på något café som hade öppet ovanligt länge. Kommer dock inte ihåg vad det heter men de hade jävligt god TV-ruta (såklart ingen riktig tv-ruta då utan en jävligt god chokladkaka) och perfekt cappucino (lagom skumm och allt) i alla fall haha ;D. Synd bara att TV-rutan skulle vara så jävla stor, fick nästan pressa ner det sista. Efter fikan drog vi till Bårslöv, gick en runda och sen drog jag och Sanna hem till henne. Vi flummade och snackade om allt möjligt som vanligt och det slutade med att vi inte somnade förrän vid sju på morgonen ;D. Sen låg vi och myste i hennes säng fram till jag skulle ta bussen vid sex-tiden, lätt den skönaste och mest passiva dagen på länge ^^.

Ha en fortsatt bra vecka ! Kisses for the girls !

Kommentarer
Postat av: Pelle

haha, naww, låter innehållslöst men intressant Fredrik ;D du o Sanna är så pluttiga.

2007-01-10 @ 18:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback