Sömnlöshet



image104


Kan inte sova så jag roar mig med att läsa lite andra bloggar och alla roliga raggningsrepliker på http://www.raggningsreplik.se/ (exempel ovan) ^^ Man blir nästan nyfiken på om den kanske funkar?

Var på julskyltning i Helsingborg igår. Ingen höjdare direkt, allting är precis som en helt vanlig dag på stan plus julpynt, stånd med kraffs i och dubbelt så mycket folk. Hade dock trevligt sällskap så helt tråkigt var det ju inte

Ledig dag imorgon då, börjar nästan bli en dålig vana men trivs med det gör jag ju ändå. Blir en tur till Hbg, har lite att handla och sen ska jag steka en runda i solariet också. Ses där!

Kommentarer
Postat av: idaliten

Nej den funkar inte...

Postat av: amelie

på mig funkar den xp fast det beror väl på vem som säger det också... men jag [hjärta] raggningsrepliker ! och dig freddson ;D

2007-12-03 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback