Malmöfestivalen del 2


image73


Klockan är tio i fyra på morgonen och jag är hemma igen och redo att krama kudden. Kände dock för att skriva lite här innan dess om kvällen som var jävligt trevlig.

Efter en dryg timmes tågresa till Malmö så var vi äntligen framme, eller ja, nästan alla i alla fall. Balla och några till missade tåget precis och såg oss andra åka iväg och fick därför ta nästa. Men det hindrade inte oss andra. Väl i Malmö tog vi oss till stora scenen där bandet Sahara Hotnights skulle spela. Ångrar verkligen inte att vi gick dit, låtarna var jättebra och deras trummis var nog det sexigaste jag sett slå på ett trumset. Jag lyssnade på låtarna men mina ögon var fast på den blonda brud som bankade sådär lagom sexigt på sina trummor och var helt inne i det.

Efter detta drog vi vidare. Jag tog en runda med Elle ner till hotellet St: Jörgen eftersom hon behövde gå på toa. Sedan drog vi iväg ut en runda till i vimlet av mat och människor. Efter att vi käkat och sådär blev Elle nödig igen men den här gången blev det ett längre besök på hotellet eftersom jag blev sugen på lite drinkar i baren där. Bartendern var ganska rolig men kunde i princip ingenting, Cosmopolitan fick han slå upp i sitt drinkhäfte och P2 visste han inte ens vad det var för något. Så det slutade med två Cosmopolitan och ett stort glas rödvin, vilket var jävligt gott.

Klockan ett tog vi tåget tillbaka till Helsinborg för att sedan ta bussen hem till lilla Ekeby. Alla hade inte så roligt som man kanske hade hoppats men jag hade helt klart en nice kväll och det var ju egentligen huvudsaken.


Ha det bra alla ! Kisses !

Kommentarer
Postat av: RaXha

hihi, Sahara Hotnights e heta som fan! :P

2007-08-19 @ 12:56:00
Postat av: RaXha

Btw Rassta kanske ska få en gratis bartender utbildning på skolan ;) gotta love att skolan har en egen pub där man kan jobba :P

2007-08-19 @ 12:57:30
Postat av: Pelle

Malmöfestivalen vart ägd :D (L)

Postat av: amelie

såg bara till er lite då och då men jag hade megakul och det är skönt att höra att ni också hade det :) och det är bra Freddson, Sahara Hotnights äger! och trummisen var lätt coolast :D men åh! kan inte fatta att du inte kommer vara där på uppropet på tisdag :'S

2007-08-19 @ 19:29:34
URL: http://mercedescamera.blogg.se
Postat av: Sanna

Vad bra att du hade kul baby ^^ synd att jag inte kunde hänga med :( Kyssar<3

2007-08-19 @ 22:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback