Malmöfestivalen del 1


image72


Snart ska man ta bussen in till stan och sen bär det av med tåg till Malmö och Malmöfestivalen. Jag brukar annars vara den som är väldigt sent ute med det mesta men idag har jag haft framförhållning  och har därför fått lite tid över till att skriva en rad.

Igår var jag med min baby och såg komedin "Knocked up" (bilden ovan). Man kan lugnt säga att det var en av de roligaste filmerna jag har sett på mycket länge. All humor var så klockren, verkligen en film man borde se. Sällskapet var ju absolut det mysigaste också. Alltid 100% myspys med Sanna.

Som sagt så är det Malmöfestivalen som gäller idag. Hoppas på en jävligt rolig kväll, ska försöka att inte dricka allt för mycket men det har ju aldrig riktigt varit min starka sida så vi får väl se hur jag mår när jag vaknar i morgon helt enkelt. Detta är ju sista helgen innan många av polarna börjar skolan igen så ikväll är det fullt ös som gäller, man vet ju aldrig när vi kan vara såhär fria nästa gång. Jag själv jobbar på som vanligt och jag behöver nog inte skriva vad jag tycker om det för det har ni läst ett antal gånger i mina föregående inlägg. Ska dock lägga energi på att söka nytt jobb inom det snaraste har jag bestämt,  där måste finnas något som jag också kan trivas med.

Nu ska jag fixa det sista och sen dra till bussen. Updates om hur kvällen verkligen blev kommer imorgon.

Ha det bra alla ! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback