It's just so.. boring ?


image70



Det är ett tag sedan jag skrev sist men tillvaron är fortfarande lika lung, vilket resulterar i att även detta inlägget ser ut att bli kort. Bilen på bilden är en BMW z3, känner mig sjukt sugen på att skaffa en sådan när jag tagit mitt körkort. Hinner säkert ändra mig många gånger innan dess, brukar bli så, men ni måste erkänna att den är väldigt snygg?

I lördags blev det utgång på kvällen eftersom min polare Andy fyllde 18 på söndagen. Vi hade jätteroligt och tog oss igenom några olika pubar. Dricka blev det ganska mycket av och vi hade hur roligt som helst. Har dock en del minnesluckor från den kvällen som jag inte kan fylla i hur jag än försöker. Lite läskigt kanske men jag lever ju fortfarande så det blev ingen skada skedd i alla fall.
Tidigare på dagen hann jag även med en runda på Väla köpcentrum. Hade bokat tid hos Frisyrmakarna där och självklart tog man en runda bland butikerna efter det. Den störiga sommar-rean pågår fortfarande så det mesta som hänger framme är fortfarande trash men när jag kom in på Levi's store hittade jag ett par jättesnygga, oslitna jeans i slim-modell som jag kände mig väldigt tvungen att prova. De satt så jävla bra att jag köpte dem, alltid lika roligt med oplanerade köp som blir extremt lyckade.
När jag kom tillbaka till city var det över en timme tills min buss hem till Ekeby skulle gå (alltid lika bra bussförbindelser) så jag stack ner till glassfabriken i Norr hamnen och köpte mig en stor strut. Så otroligt god glass de har där och så skönt det var att stå där på bron, som leder ut till piren, och titta ut över havet och inte tänka på någonting i princip. Det är sådant man behöver ibland.

För övrigt har tiden i stora drag bara gått till att vara på körskolan och jobbet. Det sköna med det hela är att de dagarna jag ska köra på körskolan är jag ledig från jobb. Kan verkligen behövas för just nu känns jobb mer pest än någonsin. Det blir ju inte heller bättre av att man är fullt medveten om att solen skiner ute och att man lika gärna hade kunnat ligga på stranden. Igår kväll var jag dock hos Sanna en stund och myste, alltid lika härligt ^^:

Men i dag blir det stranden med Lotti efter att jag har varit på körskolan. Ska vara där redan 8.10 så det är nog bäst att krama kudden nu, känner att jag redan nu är lite sent på det.

Ha det bra alla ! Kisses for the girls !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback