It happens at night



image75


Ännu en natt tillbringad på Schenker AB i Helsingborg. Jag kan ju inte klaga på att det var jobbigt den här gången eftersom det enda jag gjorde på hela natten var att kontrollera sträck-koderna och köra truck, ibland har man tur.

Jag var för ovanlighetens skull extremt trött när jag kom hem så efter att ha tryckt i mig godis så somnade jag direkt på min mjuka och sköna kudde. Vaknade för drygt än timme sen och fast att man har sovit fler timmar än vad man faktiskt brukar göra så känner man sig ändå riktigt trött, det är det som är nackdelen med nattjobb för min del. Skönt att det inte blir mer sådant den här veckan i alla fall.

Nu ska jag käka "frukost" och sen får jag se vad som händer.



Ha det nice ! Kisses !


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag jobbar ju på Schenker i Hbg. På gls-hörnan. Lite coolt :)

2007-09-01 @ 13:07:22
Postat av: Pelle

vill också köra truck :O fast nattetid känns inte särskilt säkert..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback