Brighter days

image76


Idag kan man ju lugnt säga att det inte är min dag. allting känns så fucking snett och vingt rent allmänt och ingenting går riktigt som det ska.
Började dagen på körskolan imorrse, fick gjort jättemycketteorin men något kändes ändå fel. Sedan lullade jag vidare ner på stan för att göra några ärenden och fortfarande kändes saker och ting jättefel. Denna känsla av felaktighet har hängt med mig nu hela dagen och jag vet verkligen inte varför. Det värsta är ju det att man inte vet vad det är för då kan man inte göra något åt det.
Kanske är det bara jag som inbillar mig? Man kan ju alltid hoppas för allt grubblande gör mig trött. Det är just vad jag gör nästan alltid, bara sover. Jag borde seriöst skaffa mig något vettigt att göra för detta kan fan inte vara hälsosamt.
Ska se om jag kan reda ut allt som snurrar i min skalle och kanske jag kan må bättre sen.


Ha det nice ! Kisses !

Kommentarer
Postat av: amelie

Det är jobbigt att vara trött, man brukar ju gå och lägga sig då i tron om att det ska bli bättre men oftast är det bara mycket värre när man vaknar igen. I alla fall för mig :/ Testa och gör något du tycker är kul och meningsfullt istället (fast det kanske du redan gjort?) och så hoppas vi att du känner dig bättre snart :)

Postat av: Pelle

I hope you´ll work it out darling

2007-09-01 @ 15:36:51
URL: http://syndigtbra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback