It's fathers day!


Det verkar inte bättre än att någon form av höstdepression sprider sig just nu. Så tråkigt med folk som blir gnälliga och känsliga, men inte drabbar det mig inte. Har kanske inte Sveriges mest aktiva blogg för tillfället men jag hoppas att den kan vara lite skoj ändå!

Helgen har gått i filmens tecken och man har både hunnit med att se Saw V och Bond - Quantum Of Solace. Är ingen vidare filmkritiker men jag tyckte faktiskt att båda var bra. Saw var ju uppbyggd på ungefär samma sätt som vanligt, folk som har betett sig dåligt ska få kämpa för sin överlevnad och blodet det flödar. Dock ändå en härligt att veta vad man får när man sätter sig i salongen.
Bondfilmen var den andra av alla dessa agentfilmer som jag sett. Senast jag såg en Bondfilm var väl ungefär när jag var åtta år så man kan inte säga att jag hade så mycket att jämföra med men jag blev jävligt nöjd. Actionscenerna var underhållande och man till och med skrattade vid vissa tillfällen. Plus att man självklart beundrar denna agents förmåga att lyckas ligga med alla tjejer han i princip andas på.

Nu är det söndag och vardagens tråkiga rutiner stundar runt hörnet som vanligt. Dock fars dag idag och jag har faktiskt tänkt efter lite i år och köpt ett par coola Björn Borg-kalsonger till pappa. Jag kanske är den enda men tanken slog mig att farsan faktiskt kan behöva uppdatera sin kalsonglåda lite och vem kan ha bättre koll än jag? Motivet är roligt nog också små Björn Borg-ansikten och färgen är svart. Inte för skrikigt utan mer sådär lagom utöver de vanliga tråkiga enfärgade underkläderna.

Är det en bra fars dag-present eller ej? Vad har ni själva köpt till era pappor?





Mitt fina fars dags-packet innehållande snygga kallingar. Hoppas att han blir glad!

Kommentarer
Postat av: Lotti

hahahaha så snäll du kan vara då :P

2008-11-09 @ 03:25:27
Postat av: Sofia

- goodie :D

Postat av: SecondhandTorget

Hej!



Vi erbjuder alla att annonsera GRATIS! Gå in på "köp & sälj Info" för mer information hur du ska gå till väga. Vi garanter den absoluta bästa servicen av alla köp & sälj bloggar. Men vi gör så mycket mer på vår blogg.



Vi anordnar tävlingar, skapar inspirerade outfiter av annonserna på bloggen, tipsar om secondhand butiker, gör intervjuer och har diskussioner osv.



TA en titt bland alla kategorierna och fynada eller inspireras.



Ha en bra dag önskar SecondhandTorget

2008-11-09 @ 15:43:44
URL: http://secondhandtorget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback