A true beauty



Eftersom jag i princip aldrig kollar på TV längre så finns där program jag missar en hel del avsnitt av som jag egentligen hade velat se. LA ink är ett av dessa. Jag har därför börjat ladda hem dessa avsnitt istället för hur kan man motstå detta härliga program med otroligt snygga tatueringar? Det sätter verkligen igång tankeverksamheten angående vad man själv är sugen på och var man vill ha den. Sen kan man ju verkligen inte heller motstå skönheten Kat von D, att bli tatuerad av henne hade verkligen varit kronan på verket!

Visst är hon otroligt vacker?

Borde egentligen sova eftersom jag ska upp ganska tidigt för att dra och träna men här sitter jag och lyssnar på Mötley Crüe:s nya album Saints of Los Angeles istället. Smidigt köpt via iTunes, känns härligt att bara kunna få ner musik sådär med omslag till albumet och med perfekt ljudkvalité. Definitivt värt pengarna, särskilt när det gäller grupper som Crüe. Killarna är legender och rockar fortfarande. Helt klart ett måste i albumsamlingen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

katie :O looove her, you know that ;D

Hon e otroligt vacker!

hehe du måste skicka låtarna till mig sen (a) :)

2008-06-28 @ 18:09:35
Postat av: Lilla eva

obs glømde skriva att det var från mig xD

2008-06-28 @ 18:10:36
Postat av: lilla eva

obs glømde skriva att det var från mig xD

2008-06-28 @ 18:11:11
Postat av: johanna

LA ink är sjukt bra. och tatueringar är underbara och beroendeframkallande. och konstverk. att få en tatuering gjord av nån i det programmet hade varit det typ största i ens liv. iaf i mitt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback