Ray Ban på ingång!


Jag vet att jag kommer sådär en hel säsong efter egentligen men de har även fått stämplen som tidlösa, så hade inte ett par Ray Ban Wayfarer varit väldigt snyggt nu till våren/sommaren?
Jag har redan ett par Ray Ban Aviator (pilotglasögon) som även de är en tidlös modell men känner för att förnya mig lite. Vad tycker ni?



                                            

 (Tryck på bilderna för att förstora)


 


För övrigt ser dagen ut att gå till tentaplugg för hela slanten, ska verkligen ta tag i det nu. Känns dock lite motvilligt med tanke på att solen skiner ute och man riktigt kan se hur våren sprider sig. Ska försöka läsa effektivt så att även jag hinner njuta av vårvädret.



Lyckospark på mig!


Kommentarer
Postat av: RaXha

haha, såna har min pappa haft ;P

2008-04-13 @ 19:36:51
Postat av: ShockValue

Jag skulle själv inte ta mig sådana men några få har dem i min skola. Hur mycket kostar de?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback